Webinarium „Wprowadzenie do Partnerstwa Publiczno-Prywatnego”- drugi termin

Kategoria: jak uzyskać dofinansowanie
od 27.05.2022 10:00 do 27.05.2022 12:30
Platforma Cisco Webex Meetings

Rejestracja

Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe
Adresy nie są takie same.
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane

Uczestnicy spotkania

Spotkanie skierowane jest do przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego. Szczególnie zapraszamy przedstawicieli tych jst, które do tej pory nie miały styczności z realizacją projektów w ramach formuły Partnerstwa Publiczno-Prywatnego. Do udziału w webinarium zapraszamy wójtów, burmistrzów, prezydentów, starostów i/lub przedstawicieli wydziałów odpowiedzialnych za inwestycje czy pozyskiwanie środków zewnętrznych.

W spotkaniu mogą wziąć udział też wszystkie inne osoby, które są zainteresowane tematyką spotkania.

Podczas spotkania online przedstawimy zagadnienia dotyczące Partnerstwa Publiczno-Prywatnego: czym jest PPP, jakie są korzyści realizacji projektów w tej formule, pokażemy dobre praktyki z zakresu termomodernizacji, parkingów, oświetlenia ulicznego, rewitalizacji i sektora wodno-kanalizacyjnego. Omówimy zagadnienia projektów hybrydowych czyli PPP z dotacją unijną. W trakcie trwania webinarium i po zakończonej prezentacji uczestnicy będą mogli zadawać pytania. 

Uwagi

Webinarium odbywa się w czasie rzeczywistym, poprzez platformę Cisco WebexMeetings.

Chętnych do udziału prosimy o wypełnienie i wysłanie elektronicznego formularza zgłoszeniowego, najpóźniej do 26.05.2022 r. do godziny 12:00.

Na podany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail prześlemy Państwu link do zalogowania się na webinarium. Link wyślemy dzień przed webinarium.

Do webinarium mogą Państwo dołączyć na 15 minut przed jego rozpoczęciem oraz w trakcie jego trwania.

Dostęp do webinarium jest możliwy poprzez przeglądarkę internetową i nie wymaga ściągania aplikacji na komputer/laptop. Aby wziąć udział w webinarium, należy otworzyć wiadomość e-mail z linkiem i kliknąć ikonę „dołącz z przeglądarki”/„join from your browser”.

W przypadku urządzeń mobilnych typu tablet/telefon prosimy zainstalować aplikację, zgodnie z instrukcją jaka się pojawi na ekranie.

W kolejnym oknie prosimy wpisać swoje imię i nazwisko/ (nazwę użytkownika) oraz adres e-mail.

Następny krok, to autoryzacja możliwości korzystania z mikrofonu i kamery internetowej. Prosimy o wybranie opcji zgodnej z Państwa preferencjami.

W tym miejscu pojawi się też instrukcja korzystania z platformy tj. rozmieszczenie przycisków umożliwiających wybór połączenia audio, wyciszenie mikrofonu czy wyłączenie wideo.

Następnie mogą Państwo dołączyć do webinarium. W tym celu należy kliknąć przycisk „dołącz do spotkania”/„start a meeting”.

W trakcie webinarium można zadawać pytania:

  • pisząc na udostępnionym na platformie chacie – przez cały czas trwania webinarium,
  • bezpośrednio – w czasie do tego wyznaczonym przez prowadzącego webinarium.

Aby zapewnić odpowiedni komfort uczestnictwa w webinarium i uniknąć zakłóceń związanych z nadmiernym pogłosem w trakcie spotkania, prosimy o wyłączenie mikrofonu. W tym celu muszą Państwo nacisnąć znajdujący się w dolnej części ekranu klawisz z ikonką mikrofonu (opcja „wycisz” /„mute”).

Mikrofon prosimy włączać jedynie do zadawania pytań (opcja „wyłącz wyciszenie”/„unmute”).

W przypadku osób z niepełnosprawnościami, prosimy o poinformowanie nas o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz sprawną obsługę spotkania.

Webinarium jest bezpłatne, finansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2014-2020.