Webinarium „Wprowadzenie do Partnerstwa Publiczno-Prywatnego” - pierwszy termin

11.05.2022

Uczestnicy spotkania

Spotkanie skierowane jest do przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego. Szczególnie zapraszamy przedstawicieli tych jst, które do tej pory nie miały styczności z realizacją projektów w ramach formuły Partnerstwa Publiczno-Prywatnego. Do udziału w webinarium zapraszamy wójtów, burmistrzów, prezydentów, starostów i/lub przedstawicieli wydziałów odpowiedzialnych za inwestycje czy pozyskiwanie środków zewnętrznych.

W spotkaniu mogą wziąć udział też wszystkie inne osoby, które są zainteresowane tematyką spotkania.

Podczas spotkania online przedstawimy zagadnienia dotyczące Partnerstwa Publiczno-Prywatnego: czym jest PPP, jakie są korzyści realizacji projektów w tej formule, pokażemy dobre praktyki z zakresu termomodernizacji, parkingów, oświetlenia ulicznego, rewitalizacji i sektora wodno-kanalizacyjnego. Omówimy zagadnienia projektów hybrydowych czyli PPP z dotacją unijną. W trakcie trwania webinarium i po zakończonej prezentacji uczestnicy będą mogli zadawać pytania. 

Uwagi

Webinarium odbywa się w czasie rzeczywistym, poprzez platformę Cisco WebexMeetings.

Chętnych do udziału prosimy o wypełnienie i wysłanie elektronicznego formularza zgłoszeniowego, najpóźniej do 19.05.2022 r. do godziny 12:00.

Na podany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail prześlemy Państwu link do zalogowania się na webinarium. Link wyślemy dzień przed webinarium.

Do webinarium mogą Państwo dołączyć na 15 minut przed jego rozpoczęciem oraz w trakcie jego trwania.

Dostęp do webinarium jest możliwy poprzez przeglądarkę internetową i nie wymaga ściągania aplikacji na komputer/laptop. Aby wziąć udział w webinarium, należy otworzyć wiadomość e-mail z linkiem i kliknąć ikonę „dołącz z przeglądarki”/„join from your browser”.

W przypadku urządzeń mobilnych typu tablet/telefon prosimy zainstalować aplikację, zgodnie z instrukcją jaka się pojawi na ekranie.

W kolejnym oknie prosimy wpisać swoje imię i nazwisko/ (nazwę użytkownika) oraz adres e-mail.

Następny krok, to autoryzacja możliwości korzystania z mikrofonu i kamery internetowej. Prosimy o wybranie opcji zgodnej z Państwa preferencjami.

W tym miejscu pojawi się też instrukcja korzystania z platformy tj. rozmieszczenie przycisków umożliwiających wybór połączenia audio, wyciszenie mikrofonu czy wyłączenie wideo.

Następnie mogą Państwo dołączyć do webinarium. W tym celu należy kliknąć przycisk „dołącz do spotkania”/„start a meeting”.

W trakcie webinarium można zadawać pytania:

  • pisząc na udostępnionym na platformie chacie – przez cały czas trwania webinarium,
  • bezpośrednio – w czasie do tego wyznaczonym przez prowadzącego webinarium.

Aby zapewnić odpowiedni komfort uczestnictwa w webinarium i uniknąć zakłóceń związanych z nadmiernym pogłosem w trakcie spotkania, prosimy o wyłączenie mikrofonu. W tym celu muszą Państwo nacisnąć znajdujący się w dolnej części ekranu klawisz z ikonką mikrofonu (opcja „wycisz” /„mute”).

Mikrofon prosimy włączać jedynie do zadawania pytań (opcja „wyłącz wyciszenie”/„unmute”).

W przypadku osób z niepełnosprawnościami, prosimy o poinformowanie nas o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz sprawną obsługę spotkania.

Webinarium jest bezpłatne, finansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2014-2020.